Informatie

Wat kost een professional organizer?

Intake/kennismakingsgesprek (ca 1 uur): gratis
Uurtarief: €60,- (Vrijgesteld van BTW)

Reiskosten binnen een straal van 20 km: gratis
Reiskosten daarbuiten: €0,23 per kilometer
Mochten er parkeerkosten zijn, dan worden deze in rekening gebracht.
Kleine organizing materialen zijn bij de uurprijs inbegrepen.

PersoonsGebondenBudget
Houders van een PersoonsGebondenBudget (PGB) met indicatie ‘individuele begeleiding’ kunnen de diensten van een professional organizer hieruit laten betalen en zijn geen btw verschuldigd. Actuele informatie over het PGB kun je vinden op de website van Regelhulp. Bespreek jouw mogelijkheden met je contactpersoon bij de gemeente.

Hoe ziet een samenwerkingstraject er uit?

Over de telefoon hebben we ons eerste contact en dan hoor ik alvast iets over je wensen. We maken een afspraak voor een gratis en vrijblijvend intakegesprek bij je thuis. Dan inventariseren we alle wensen en bespreken we al kort mijn plan van aanpak.

Hoe lang de opruimklus zal duren, hangt van verschillende aspecten af. Gaandeweg wordt duidelijk hoe snel je door bepaalde opruimklussen heen kunt gaan. Daarom spreek ik vaak voor blokken van 2 of 3 uur af, waarin we samen aan de slag gaan met een focusplek en ik diverse tips geef, waarmee je zelf verder aan de slag kan. Bij een traject van meerdere afspraken geef ik huiswerkopdrachten. Hoe meer het jezelf gaat lukken om het uit te voeren, hoe minder je mij zult nodig hebben. En daar gaat het uiteindelijk om.

Het opruimproces gaat altijd in overleg met jou en ik ga vertrouwelijk om met jouw verhaal en je spullen.

Klachtenregeling

​Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over mijn zorg? Ik ga graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met mij, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar ik bij ben aangesloten om onvrede en klachten over mijn zorg te helpen oplossen.

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.

Een link naar de flyer van het Klachtenportaal Zorg vind u hier.